|
Змагання МОРСЬКИЙ БІЙ «БЕЗПЕКА В ІНТЕРНЕТІ» для дев’ятикласників напередодні Дня безпечного Інтернету дозволила поглибити та закріпити розуміння учнями небезпек, що чекають на кожного, хто мандрує мережею Інтернет; сформувати вміння можливими способами забезпечити безпечну роботу; сформувати вміння аналізувати інформацію, помічати закономірності та, використовуючи різні засоби захисту, забезпечити безпечну роботу з комп’ютером та мережею Інтернет.
Гра вимагала бути уважним, спостережливим, критично мислити
Учні пригадали значення Інтернет-термінів, а коли виникали труднощі, то пропонували свої цікаві синоніми. Час промайнув весело та непомітно. Відкриті «кораблі» дали змогу прочитати закодоване слово «провайдер». І хоча кількість балів команд трохи відрізнялася, одноголосно вирішили, що переможених немає. Бо всі збагатилися багажем Інтернет-термінів та запам’ятали їх.
...
Читати далі »
Переглядів: 403 |
Додав: Адмін |
Дата: 05.02.2018
|
Учні 5-х класів – знавці правил безпечної поведінки в Інтернеті! Вони добре знають, що не можна відкривати та відповідати на підозрілі повідомлення, не можна надавати особисту інформацію в мережі, а також дотримуються таких правил:
- Завжди запитуйте батьків, педагогів про незнайомі речі в Інтернеті.
- Не зустрічайтесь без батьків з людьми, з якими познайомились в Інтернеті.
- В Інтернеті багато людей розповідають про себе неправду, і ви можете потрапити в дуже складну та неприємну ситуацію.
- Спілкуючись в Інтернеті, будьте толерантні з іншими. Не пишіть грубих слів.
- Не цікавтеся сайтами, які несуть розповсюдження агресивної інформації.
- Якщо вам надходять листи з неприємним, ображаючим
...
Читати далі »
Переглядів: 417 |
Додав: Адмін |
Дата: 05.02.2018
|
Напередодні Дня безпечного Інтернету 5 лютого 2018 року учні гімназії №127 активно обговорювали небезпеки всесвітньої мережі та як їх уникнути.
Учні 10-11-х класів провели «Знайомство», називаючи своє справжнє ім’я та нікнейм, яким користуються, та обговорили переваги та недоліки нікнеймів в мережі. Методом «мозкового штурму» учасники створили перелік діяльності, яку вони здійснюють перебуваючи онлайн в Інтернеті та визначили найбільш популярну, якій вони присвячують найбільшу кількість часу. Діяльності були занесені на публічну дошку в сервісі Padlet. Засобами Power Point були розроблені портрети сучасного Інтернет-користувача, визначено доцільність діяльності молодих людей в мережі Інтернет, розглянуто можли
...
Читати далі »
Переглядів: 400 |
Додав: Адмін |
Дата: 05.02.2018
|
|
|