Неділя, 15.09.2019, 13:40
Вітаю Вас Гість | RSS
Вхід на сайт
Пошук
Статистика сайта

Модуль 2

ВЕБ 2.0

 Модуль 2. Створення спільних документів

Принципи колективної роботи в Web 2.0-сумісному середовищі. Документи Google. Організація співпраці через створення спільних документів. Проведення опитування через електронні таблиці. Створення документів, таблиць. Спільне редагування. Обговорення. Публікація документів. В сервісі Документи GOOGLE ми створюватимемо документи, працюватимемо з ними разом іншими учасниками нашого курсу.


 Google Docs (укр. Документи Ґуґл) — розроблений Google безплатний мережевий офісний пакет, що включає текстовий,табличний редактор і службу для створення презентацій. Утворений у результаті злиття Writely і Google Spreadsheets.

Це веб-орієнтована програма, що працює в рамках веб-браузера без установлення на комп'ютер користувача. Документи і таблиці, що створюються користувачем, зберігаються на сервері Google, або можуть бути збережені у файл. Це одна з ключових переваг програми, оскільки доступ до введених даних може здійснюватися з будь-якого комп’ютера, під’єднаного до Інтернету. Доступ до особистих документів захищений паролем.

З розвитком мережі Інтернет з'являється можливість зберігати документи, таблиці, фотографії, презентації та інші корисні об'єкти не на окремій особистій машині, а на віддаленому комп'ютері в мережі. Можна їх там не тільки зберігати, але й створювати і редагувати. Інтернет-офіс має очевидні переваги:

· до своїх документів завжди можна отримати доступ, де б ми не знаходилися

· документи можна редагувати групою співавторів

Своїм користувачам Google пропонує можливості для спільної роботи над документами, електронними таблицями та презентаціями. Інтерфейси основних "офісних" додатків Google http://docs.google.com/ об'єднані і дозволяють авторам редагувати документи і таблиці, публікувати їх в мережі. Документи і таблиці Google - це безкоштовний веб-редактор тексту і таблиць, який дозволяє користувачеві і тим, кого він обирає в якості співавторів, редагувати файли в реальному режимі часу зі своїх комп'ютерів.

Читати більше...

Практичні завдання

• Створіть документ, електронну таблицю або презентацію на сервері docs.google.com

• Відкрийте документ для спільного редагування.

• Потренуйтеся в обговоренні документа й у додаванні коментарів усередині тексту документа.

• Використовуйте мережеві електронні таблиці для створення графіків і діаграм. У мережевому офісі діаграми і графіки будуються так само, як і MS Office або Open Office

• Створити опитування, використовуючи можливості електронних таблиць Google

Самостійна робота

Створіть форму для опитування учнів за темою, яку Ви вважаєте важливою у вашій навчальній або позакласній роботі. Надайте доступ слухачам нашої групи. Розмістіть посилання на вказану форму на власній Вікі-сторіні і проведіть обговорення.

Список посилань

1.Відео Google Docs in Plain English з російськими субтитрами: // http://dotsub.com/view/17eaa9f0-787b-4fd8-b1c7-f8d61db2e310;jsessionid=keh2rbychh66

2.Приклади використання документів http://www.google.com/google-d-s/intl/uk/tour5.html

3.Google docs:// http://uk.wikipedia.org/wiki/Google_Docs

4.Що нового в документах Google: //http://maps.google.com.ua/google-d-s/intl/uk/whatsnew.html

5.Балик, Н.Р. Активне навчання з використанням технологій Веб 2.0 [Текст] / Н.Р. Балик, О.О. Лялик. – Тернополь: Навчальна книга – Богдан, 2009. – 88 с.

6.Балик, Н.Р. Технології Веб 2.0 в освіті: навчально-методичний посібник [Текст] / Н.Р. Балик, Г.П. Шмигер. – Тернопіль: ТНПУ, 2010. – 128 с.

7.Мінтій, І.С. Використання документів Google як умова оптимізації спільної роботи [Текст] / І.С. Мінтій // Теорія та методика електронного навчання: збірник наукових праць. Випуск I. – Кривий Ріг: Видавничий відділ НМетАУ, 2010. – С. 150-154.