Вівторок, 16.10.2018, 00:32
Вітаю Вас Гість | RSS
Вхід на сайт
Пошук

2 клас

Тема 1. Комп’ютери та їх застосування

  1. Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі. У комп’ютерному класі. Перегляд мультфільму.
  2. Можливості комп'ютера. Застосування комп'ютера в різних галузях. ​
    1. Віртуальний тур по Марсу
    2. Сонячна система 3D онлайн
    3. Веб-камера Кривого Рогу

     3. Комп’ютери бувають різні. Сучасні комп’ютери.

Тема 2. Основні складові комп’ютера. Початкові навички роботи з комп’ютером

  1. Складові комп’ютера (системний блок, пристрої введення (миша, клавіатура), пристрої виведення (монітор, принтер)). Робота з тренажером миші, наведення вказівника, вибір об’єктів.
    1. Білл Гейтс -Вікіпедія
    2. М/ф Фіксікі "Клавіатура"
  2. Складові комп’ютера (пам’ять, процесор, електронні носії інформації). Робота з тренажером миші, переміщення об’єктів, подвійне клацання.
    1. М/ф Фіксікі "Компакт диск"
    2. М/ф Фіксікі "Мікрофон"
    3. М/ф Фіксікі "Інтернет"
  3. Підготовка комп’ютера до роботи. Робочий стіл.
  4. Поняття про програму. Запуск програми на виконання з Робочого стола. Вікно програми. Завершення роботи із програмою.
  5. Коректне завершення роботи з комп’ютером. Робота із програмами на розвиток логічного мислення та відпрацювання навичок роботи з мишею.
  6. Клавіатура комп’ютера. Робота з клавіатурним тренажером RapidTyping.
    1. Клавіатура комп'ютера - Вікіпедія
  7. Призначення основних клавіш клавіатури. Ознайомлення з клавішами «Пропуск», «Shift» «Caps Loсk».
  8. Вивчення клавіатури. Ознайомлення з клавішами «Enter» та «Esc».
  9. Робота з клавіатурним тренажером RapidTyping.

Тема 3. Поняття про повідомлення, інформацію та інформаційні процеси

  1. Інформація. Поняття про повідомлення.
  2. Сприйняття людиною повідомлень.
  3. Інформаційні процеси: отримання, зберігання, опрацювання і передавання повідомлень.
  4. Повторення і систематизація навчального матеріалу за І семестр. Робота з розвивальними програмами.
  5. Різні пристрої, що використовуються для роботи з повідомленнями.
  6. Короткі історичні відомості (від абака до нетбука).
    1. Фільм "Перший комп'ютер світу"

Тема 4. Алгоритми і виконавці

  1. Спонукальні речення. Ознайомлення з поняттям команди.
  2. Команди і виконавці.
  3. Ознайомлення з поняттям алгоритму.
  4. Виконавці алгоритмів. Алгоритми в нашому житті.
    1. Скретч. Створюйте історії, ігри та анімації. Діліться ними з іншими по всьому світу.

    2. Долучайтесь до "Години Коду"!

Тема 5. Об’єкти. Графічний редактор

  1. Графічний редактор Tux Paint.
  2. Об’єкти. Властивості об’єктів, значення властивостей.
  3. Створення об’єктів у середовищі графічного редактора, зміна  значень їх властивостей. Збереження зображень.
  4. Інструменти графічного редактора Tux Paint. Відкриття збережених зображень у редакторі.
  5. Розфарбовування об’єктів в графічному редакторі.
  6. Інструмент «Фігури». Додавання тексту.
  7. Комбінування об’єктів, створення зображень.
  8. Створення вітальної листівки з використанням графічного зображення редактора Tux Paint.
    1. Програма для малювання для дітей Tux Paint

Тема 6. Комп’ютерна підтримка вивчення навчальних предметів

  1. Робота з комп’ютерними програмами на підтримку вивчення української мови. У царстві букв і звуків. Голосні та приголосні.
  2. Робота з комп’ютерними програмами на підтримку вивчення української мови. М’які та тверді приголосні.
  3. Робота з комп’ютерними програмами на підтримку вивчення іноземної мови. Країни, мови яких ми вивчаємо.
  4. Робота з комп’ютерними програмами на підтримку вивчення математики. Подорож країною математики.
  5. Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. Робота з розвивальними програмами.